CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

rindu gile nak bermain gamelan lagi.. huhu

click..click...click

Tuesday, September 11, 2012

SESUNGGUHNYA AKU TIDAK TAHU..

Niat suci murni nak update blog.. tapi apakan daya, setiap kali nak compose post, pasti jari-jemari ligat mengalihkan tumpuan kesana kemari ke FACEBOOK (misalnya).. nasib x de TWITER... kalo ada pasti jari jemari ini ligat kesana jua tuk bertweet tweet..

setiap kali buka blog... idea datang mencurah-curah tuk update blog.. tapi setiap kali mula tuk menzahirkan idea-idea ku di column "compose post", setiap kali itulah lah jari-jemari ini menjadi kaku.. otak pun tetibe membeku.. idea yang mencurah-curah tadi hilang begitu sahaja ibarat debu yang ditiup angin... yang mana piung2 nya masih kelihatan berselerakkan di udara tetapi sukar untuk menyatukannya kembali.. haih... (amboi.. rasa mcm sasterawan negara plak.. )

sebagai akibatnya.. berderet-derat la draft yang tidak dipublish yang mana hanya terdapat tajuknya sahaja tanpa isi.. hinggakan aku sendiri hilang punca dan ingatan tentang apa yang ingin aku publishkan..
terdapat jua draft post yang mempunyai isi yang mengarut ( ntah ape ape ntah.. ) tanpa tajuk... 
semuanya menjadi satu karya agung aku yang terbengkalai umpama projek-projek perumahan yang terbengkalai yg menanti tuk di tukar ganti kontraktor baru atau di robohkan sahaja..

v
v
v
v
yang mana akhirnya terpaksa ku lepaskan draft2 tersebut tuk didelete...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK LE IKLAN NI....