CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

rindu gile nak bermain gamelan lagi.. huhu

click..click...click

Friday, March 18, 2011

GAGAL UJIAN KOMPUTER TUK DAPAT LESEN L... GILE LA..



AKU TAK PERCAYA!!!
sbnarnya dah dekat beberapa minggu kes ni terjadi... baru nak update..
tu pun pas aku bace blog someone cerita pasal bende ni la..
ni nak kongsi sikit ketidak pandaian aku kali ni..

tak percaya tul la bleh gagal..
dah lame x gagal dalam exam... seingat aku exam last yg aku gagal.. paper math time percubaan SPM.. tu pun dah berkurun lame tuh.....

buat malu org kampung tul...
hahha..





reaksi org ramai mengenai kegagalan aku:

cikgu husairi (cikgu memandu aku ni) : sambil tersenyum.. "
xpela... nanti kene bayar rm38 je..." melayang duit aku.. hoho..

linda : "takpe farah.. jgn sedih2 sgt.. cube lagi"
errrr... actually aku tak tau pe perasaan aku time tu... sedih xde.. kecewa xde.. btw.. thanx linda..

yulee : "macam mane la ko ni.. xpe farah.. ni mungkin ujian buat ko"
ayat2 biase dari yulee.. baikkk cik yulee...

ct : :aku dulu sekali je dah lulus.. tu pun cukup2 makan la. lagi 1 markah je nak gagal."
haha.. aku plak lagi satu markah je nak lulus ni.. adoyai...

mak: gelak kuat2.. sambil guling2 kot " macam mane boleh gagal..? tu la ko.. x nak belajar... buang duit je.. luqman (adikku yg montel) ntah macam mane plak tu.... mesti lulus.."
nak wat camne mak.. sowwy la mak... nak minta duittttt.. bleh..? hehe



kawan2 kelas : gelak.. gelak.. n gelak...

weh.. teruk sgt ke gagal ujian komputer ni..?
adoyai.. aku tau aku silap sbb x ready..
memang aku tak bace pape pun tuk amik exam ni..
pergi berlenggang.. balik pun berlenggang.. haha

tp cube korang fikir.. aku amik exam ngan tak baca n ready pun dapat 41/5o..
agak2nye kalo aku baca mesti 50/50 kan.. hahaha..
bijak. bijak..

4 comments:

Till The End said...

biasa la tu farah, dlm hidup mesti ada yg gagal sekali, dua kali dan berkali2 bru la ade thrill, bru la life ni interesting kan, next time kena 50/50 tau ^__^

Linda - Beras mu hahaha

Anonymous said...

dr kakak ipar : hahahahahaha...mcmane leh gagal nie...akak ketawa sampai guling2...

Anonymous said...

hehe.. nak wat cmne.. mebi this is not the tym tuk lulus.. ada hikmah disebaliknya..

niena haris said...

akhirnya lulus gak.. 49/50... satu je salah.. skrg dah ada lesen tp kereta plak x de.. camner..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK LE IKLAN NI....