CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

rindu gile nak bermain gamelan lagi.. huhu

click..click...click

Sunday, October 31, 2010

Apa itu GAMELAN..? doktor..? lawyer..? magistrit..? ape..? alat muzik.. memang pantang datuk nenek keturunan aku...

di mana... kan ku cari ganti.. serupa denganmu...

aku dah jatuh cinta dengan gamelan... oh.. gamelan.. andai kau tahu.. aku mula menyintaimu dalam diam.. haha..

drama queen tul....

post kali ni pasal gamelan lagi... akhirnye selesai sudah gamelan course aku.. selama 4 sem berturut2 bersamanya akhirnya berpisah jua... semoga perpisan ini menjadi kenangan yg abadi.. (apehal mode jiwang plak aku ni...?)

mule2 masuk kelas... main redah je sebenarnye.. dah la zero knowledge pasal muzik.. regis plak kelas gamelan... nasib baik cikgunye ok.. cikgu nye time tu cikgu ku zahir pastu tuntut ilmu ngan pak djamal bakir plak... dua2 tenaga pengajar ni best..

tapi aku sure mereka ni mesti pening ngajar kiterang yg bijaksana n bijaksini ni.. terutama skali nak ajar kawan aku sowang ni.. cik kamilah... haha.. jgn mare.... nanti kene jual..kihkih..

lastly... dapat gak kiterang yg bijaksane n bijaksini ni merasa perform kat uia.. entah event ape ntah.. dah lupe.. tp memang terbaik walaupun hampeh.. hikhik.. berjaya gak..

HOPEFULLY PASNI DAPAT BERMAIN GAMELAN LG... HUHU..









1 comments:

Anonymous said...

aku suker posing ko dalam pic ke-2, santai and selamber..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK LE IKLAN NI....