CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

rindu gile nak bermain gamelan lagi.. huhu

click..click...click

Monday, October 4, 2010

muzik, gamelan dan stressssss

aku ni x la terror sgt bab main muzik ni.. horror ade la... hehe.. tp stakat karaoke n memekak ari2 kat bilik aku terror ar.. kekadang horror gak org len dgr aku nyanyi.. ade aku kisah.... hahaha...
ala.. saje2 nyanyi ilangkan stress.. stressssssss.... nyanyi je ilang stess.. x percaya cubelah..
(silap2 roommate aku plak yg stress dgr aku karaoke..)

cerita bab muzik ni... aku ade la regis cluz gamelan.. seronok gak.. seronok bile dapat faham notes die la... kalo x.. stressss... haha... gamelan ni ade 2 jenis ( yg aku tau la) Gamelan melayu dan gamelan jawa..
yg paling mencabar gamelan jawa... STRESSSS... hehe.. note die pendek2 je.. tp amat rumit bg aku...

k.la... kat bawah ni aku tunjukkan saat detik dan ketika aku tgh praktis gamelan.. tp ni gamelan melayu la.. aku main saron baron time ni.... pandangla lihatla...


time ni dipimpin oleh cikgu Ku Zahir... yang sebelah kanan tu cik kamila... aku yg kat kiri tu... yg dok sengih dari tadi.. hehe

3 comments:

Anonymous said...

wah2...ko upload vid nih ek..haha.menarik2..teruskan menulis.nnti aku follow blog kau eh.yg penting, promote aku lebih ckit.haha

niena haris said...

haha... bleh2.. nanti aku post lg gamelan cluz.. kalo dpt gambo yg ari tu perform best sikit.. hehe

Anonymous said...

aku tengah tunggu akma ler..ader kat dia.ko try tanya ler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK LE IKLAN NI....