CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

rindu gile nak bermain gamelan lagi.. huhu

click..click...click

Friday, October 29, 2010

ZzZzzzz.. kroh.. kroh... ngantuks...

zZzzzz..... kenape kite perlu tido..? sebabnya adelah tuk menggantikan tenaga yg hilang dan merehatkan tubuh badan... dan memastikan kita sihat bertenaga sepanjang hari...

dulu mase kat poli disebab kan tebiat aku yg suke tido org panggil aku titon..... time tu aku bergiat aktif dalam wataniah 501....hikhik.. ni semua gara2 tido time kawat.. tido time sentry ( jaga malam).. tido time latihan perperangan.. aku pun pelik.. camner time tgh hari terik2.. duk bawah matahari atas bukit plak tu..aku bleh terlelap... hahaha...bingong... semua tinggal kenangan dah....

berapa jam kah yg kita perlukan untuk mendapat rehat/tido yg cukup..? jawapannye 6 jam bagi org dewasa dan 8 jam bagi kanak-kanak.. tp biasa nye aku tido 8 jam sehari.. maknenye aku ni kanak2 la ek.. hahahhaha.. (perasan)

dah... x mo bebel panjang2... enjoyla gambo ngantuks yg sgt cute ni.. hehe





hoho.. ngantuks sgt ni.. kat almari pun bleh tido...

tomelnye.. kucing pun ngantuks


ni ngantuks tahap gaban ni.. sampai x sedar djadikan kerusi.. hukhuk..

1 comments:

Anonymous said...

aku suker post ko yang nih.80/100 aku bagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK LE IKLAN NI....